Bu kitap Okuryazar’a 3 yıl önce eklendi ve şu anda 0 yorum bulunmaktadır.
Türk Tabipleri Birliği Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Raporu - 2010
Türk Tabipleri Birliği Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Raporu – 2010
1997-2000-2002-2004-2006-2008-2010 Verilerinin Karşılaştırılması
Türk Tabipleri Birliği Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Araştırması-2009 Anket Formu
Tablve Grafik Dizini
Grafik 1: Türkiye'de yıllara göre tıp fakülteleri sayıları
Tabl1: Tıp fakültelerinin bağlı bulunduğu üniversite, devlet ya da vakıf üniversitesi olma durumu, yerleşkenin bulunduğu il, öğretim dili
Tabl2: Tıp fakülteleri kuruluş ve ilk öğrenci alma yılları
Grafik 2: Tıp fakültelerine alınan öğrenci sayılarında yıllara göre değişim (1975-2010)
Şekil 1: Türkiye'de tıp fakültesi olan iller, tıp fakültesi sayısı ve kurulma aşamasında olan iller (Kasım 2010)
Tabl3: Kuruluş aşamasında olan ve öğrenci almayan tıp fakülteleri
Tabl4: Devlet ve vakıf tıp fakültelerinin illere göre dağılımı
Tabl5: Öğrenci kontenjanları (2008, 2009, 2010 Öğretim Yılı)
Tabl6: Tıp fakültelerine taban giriş puanları (1997-2010)
Tabl7: Tıp fakülteleri 2010- 2011 Öğretim Yılı kontenjan, yerleşen, genel kontenjan en küçük – en büyük, okul birincisi giriş puanları (2010)
Tabl8: Türkiye'de tıp fakültelerindeki öğrencilerin dönemlerine ve cinsiyetlerine göre dağılımı (2009-2010 Öğretim Yılı)
Tabl9: Türkiye'de tıp fakültelerine göre profesör dağılımları
Tabl10: Türkiye'de tıp fakültelerine göre doçent dağılımları
Tabl11: Türkiye'de tıp fakültelerine göre yardımcı doçent dağılımları
Tabl12: Türkiye'de tıp fakültelerine göre öğretim görevlisi dağılımları
Tabl13: Türkiye'de tıp fakültelerine göre uzman dağılımları
Tabl14: Türkiye'de tıp fakültelerine göre araştırma görevlisi dağılımları
Tabl15: Türkiye'de tıp fakültelerine göre toplam öğretim elemanı
Tabl16: Türkiye'de tıp fakültelerine göre toplam öğretim üyesi, öğrenci sayıları ve bir öğretim üyesine düşen öğrenci sayısı
Tabl17: Tıp fakültelerinde tam/yarı zamanlı çalışan profesör - 5 yıllık doçent sayıları
Tabl18: Fakültelere göre profesör ve 5 yılını doldurmuş doçentlerin tam zamanlı çalışma oranları
Tabl19: Tıp fakültelerinin uyguladıkları eğitim modelleri ve müfredatı
Tabl20: Tıp fakültelerinin müfredat gözden geçirme durumları
Tabl21: Tıp fakültelerinin Ulusal Çekirdek Eğitim programlarını uygulama durumu
Tabl22: Tıp fakültelerinin topluma dayalıeğitim varlığı ve eğitim modeli / müfredatları
Tabl23: Tıp fakültelerinde kütüphane durumu
Tabl24: Tıp fakülteleri kütüphanelerinde kitap, dergi durumu
Tabl25: Tıp fakültelerinde öğrenci kullanımı için bulunan bilgisayar sayısı ve İnternet bağlantısı durumu
Tabl26: Tıp fakültelerindeki anatomi laboratuarı ve kadavra sayısı
Tabl27: Temel bilimler laboratuvarı olan tıp fakültelerinde mikroskop sayısı
Tabl28: Tıp fakültelerinde mesleksel beceriler laboratuarlarının durumu
Tabl30: Tıp fakültelerindeki hastane, acil servis ve yatak sayısı
Tabl31: Tıp fakültelerinde eğitimde başka hastanelerden yararlanma durumu
Tabl32: Tıp fakültelerinde tıp eğitimi anabilim dalı bulunma durumu
Tabl33: Tıp fakültelerinde tıp eğitimi anabilim dalı, birim, ünite, koordinatörlük varlığı, kadrosu ya da kurulması düşüncesi durumu
Tabl34: Tıp fakültelerinde adli tıp anabilim dalı ve otopsi görme durumu
Tabl35: Tıp fakültelerinde tıp tarihi ve etik anabilim dalı bulunma durumu
Tabl36: Henüz kurulmamış ya da profesör/doçent bulunmayan anabilim dalları
Tabl37: Diğer kurumlardan eğitim desteği alma durumu
Tabl38: Tıp fakültelerinin tıp eğitimi planları
Grafik 3: Tıp fakülteleri eğitim modelleri/müfredat dağılımı (2006, 2008 ve 2010 yılları)
Grafik 4: Eğitim modelleri 2006, 2008 ve 2010 karşılaştırması
Grafik 5: Uygulanan müfredat 2006, 2008 ve 2010 karşılaştırması
Grafik 6: Tıp fakülteleri öğretim üyeleri dağılımı (1997-2010 yılları)
Okuryazar yeni nesil kullanıcıların katkıları ile büyüyen bir sosyal mecradır. Bu mecra üzerindeki bazı özelliklere erişebilmek için ücretsiz kullanıcı kaydı ya da kullanıcı girişi yapmalısınız.